تنهایی من

تنهایی من

دختر ایران زمین
تنهایی من

تنهایی من

دختر ایران زمین

من می خوام این بار تظاهر کنم...


دلــَم میخـواهد جـا خـوش کنــَم


در دنـج تریــن جای ِ کافــه ای


سیــگار پشـت ِ سیـگار دود کنـَم و


کـَکـَم هم از رفتـنَش نگــَزد ...


بعــدش یـِک فنجــان قهــوه ِ تلــخ ِ تلــخ سفـآرش بدهَم و


با تلــخی ِ وجــودم سـَر بکـِشَم ...


بعــدَش کـه تلخــی تمــام ِ وجـودم را گرفـت ,


اشــک هایـَم را پـآک کنــم و


آن لبخنــد ِ تظاهـُر آمیز را بزنــم و


کافــه را تــَرک کنــَم ...



دست هایمان....

تڪیـﮧ گـآهَم بآش !

میخـوآهَم سَنگـینی نِگـآه ایـن مَرבمِ حَسـوב شَهـر رـآ تـو هـَم

حـِس کنـی ..

ایـن مَرבم نمیتَـوآننـَב ببیننَـב בست هآیِمـآن تـآ این اَنـدآزه بِہم

می آینـב ..




عکس بچه های خوشتیپ ......


به نظرتون کدوم خوشتیپ تره؟؟؟؟؟

1





2





3






4






5






6



دوستام عاشقتونمممممممم

عااشقかわいい のデコメ絵文字 رفیقمم  که  :

 

 با خُل و چِل بازیام کنار میاد ...グーミーズ新着です!(b^ー°)9月19 のデコメ絵文字

 

با عصبانیتم ...

 

با گریه هام ...顔文字 のデコメ絵文字

 

با فکر هام ...顔文字 のデコメ絵文字

 

با دیوونه بازی هام ...グーミーズ 見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字

 

با تکیه کلامام ...  スマイル のデコメ絵文字

 

با اخلاقم ...

 

با یهو منطقی و جدی شدنام ...  ゜*きゃわ*゜ のデコメ絵文字

 

با شوخی های مزخرفم......

 

و کلا با هر چیزی که مربوط به منه ...

 

 به خدا خیلی مخلصتم

 

 واقعا من خودم گاهی وقتا نمی تونم خودم رو تحمل کنم  حالا تو  چه جوری

می تونی این کار رو بکنی دیگه نمی دونم

ولی همیشه همینطور بمون


 




ما پنج نفریم که باهم یه دونـــــــــــــــــــــــــــــــه اییم....可愛いやつ のデコメ絵文字

راه میریم゜*棒人間/かわいい*゜ のデコメ絵文字 و چیــــــــــــــپس می خوریم...

مسخـــــــره بازی *グーミン* のデコメ絵文字در میارم....

چون دخـــــــــــتریم

می خنــــــــــــــــدیم.....

خندمون به همه دنیـــــــــــــــا می ارزه☆きゃわ★ のデコメ絵文字

خوشــــــــــــحالیم....

چون باهمــــــــــــیم

غصــــــــــهhttp://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_sad.gif....

وااااااااااااایی نوچスマイル シリーズ のデコメ絵文字

گریـــــــــــــه 顔文字 のデコメ絵文字....

هوووی دختــــــــــــر باس برا ی چیزایی گریه کنه

قهــــــــــــر ゜*棒人間/かわいい*゜ のデコメ絵文字نمیکنیم....

ما رو چه به این لوس بازیا..وااااالا

ما ک باهــــــــــم باشیم همه چی حلــــــــــــه ....

ولی خــــــــــدا=?utf-8?B?44GE44KN44GE44KN?= のデコメ絵文字 یه جاهایی هوامونو نداش

 ولی بازم دمــــــــــت گرم ..





.....@ ما نه خاصیم @ .........................................................................

 

نه مخاطب خاص داریم

 

$مااااااااااااااا :فقط دورمون$

 

کلی رفیق (آُس)داریم

 

به سلامتی تک تکتوووووووون

 

 

بعضیـــ اَز دوستــآیـــمَنـــ دوستــــ نیستَـــنـــ کهـــفِــــرِشتَـــنــهً......... لامَــــصَـــبا. . .