تنهایی من

تنهایی من

دختر ایران زمین
تنهایی من

تنهایی من

دختر ایران زمین

دَمِــــــــــتْ گَــــــــــــرمْ•°•° خُــــــــــــــــــــــدآ


دَمِــــــــــتْ گَــــــــــــرمْ•°•° خُــــــــــــــــــــــدآ



 دَمِـــــــــــــتْ گَـــــــــــــــرمْ•°•° خُــــــــــــــــــــــــــــــــدآ•°•°

تــــــا تـــــــُــوبِــــــخـــــــوایْ بِــــــــه دادِ مَــــــــن بِـــــــرِســـــــــی،
مَــــــــــن بِــــــــه تـــــــــُو رِســـــیـــــــــــــــدَم

_______________________________________________
 

+ـפֿـــכآ جــوטּ

ڪـآش میــכونستــے ، بـرآے ایــטּ همــہ כرכ

هنــوز سنــے نـــכآرم !!.

نظرات 1 + ارسال نظر
sety چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 12:26 http://setare4444.blogsky.com

سلام سارا جون این وب جدیدم هس بلاگفا چند وقتی هس که مشکل داره نمیشه رفت تو بخش مدیریت واس همین یکی دیگه درس کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.