تنهایی من

تنهایی من

دختر ایران زمین
تنهایی من

تنهایی من

دختر ایران زمین

خوش امدید.....


سلامممم دوستای عزیزم امیدوارم از این وب خوشتون بیاد

نظر یادتون نره....

با تبادل لینکم موافقممممممممم

از صفحه های دیگه وب دیدن کنید


نظرات 3 + ارسال نظر
setareh جمعه 28 آذر 1393 ساعت 12:36 http://setareh2222.blogfa.com/

_$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$
__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$
__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$
____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$
_____$$$$$$????????????$$$$$
_______$$$$$$???????$$$$$$$
_____$$$*****$$$$$$$$********$
_$$$$***********$**************$
$$$$$********** ** **** *********$
$$$$$$$$$****** * **************$
$$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$
_____$$$$************$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$************$$$$$$$$
_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$
$$???????????$$$*****$$$???????????$$
$$????????????$$$$*$$$$$???????????$

setareh پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 21:09 http://setareh2222.blogfa.com/

عشق اگر با تو بیاید به پرستاری من
شب هجران نکند قصد دل آزاری من

روزگاری که جنون رونق بازارم بود
تو نبودی که بیایی به خریداری من

برگ پاییزیم و خسته دل از باد خزان
باغبان نیز نیامد پیِ دلداری من

اشک گرم و غم عشق آمد و جانا چه کنم
گر به فردا نرسد این شب بیداری من

من و دیوانگی و مهر و وفا یار شدیم
تا تو باشی و من و عشق و وفاداری من

عشق اگر با تو بیاید به پرستاری من
قصه ی عشق شود قصه ی بیماری من

...

خیلی قشنگه ستی دستت طلا

setareh چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 16:09 http://setareh2222.blogfa.com/

سلام سارا جونم میسی سریدی میلینکمت بلینکم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.